Sí- és Jóga Elvonulás Japánban – SNOW & SOUL

Gyere velünk és hagyd magad mögött a stresszes hétköznapokat egy zen hétre a Japán Alpokba. Mindegy hogy síelsz vagy snowboardozol, nyújtsd le fáradt izmaidat jógával, lassulj le meditációval, ismerkedj meg a japán kultúrával és tapasztald meg az igazi zen érzést egy hótalpas túra keretében. Viselj Kimonót, lazulj el egy forró Onsen fürdőben és vessz el a japán konyhaművészetben.

2020 Február 2 – 8

a teljes csomag ára € 2300

Tartalmazza:

  • 7 nap & 6 éj
  • intim csoportméret (6-8 fő)
  • privát szoba egy saját házban
  • Minden nap reggeli
  • Vacsora (3 este saját szakács által készítve és 3 szor helyi étteremben)
  • Onsen fürdő (meleg termálvíz)
  • 4 napi síbérlet
  • Magyar sí és jóga oktató
  • Francia, Angol és Japán anyanyelvű helyi 
  • Napi jóga és meditáció 
  • Csúszás előtti jóga – bemelegítés
  • Sí és snowboard vezetés, tippek a tudatos jelenlétre (mindfulness) fókuszálva
  • Vezetett sítúra felszerelés bérléssel VAGY technikai tréning, japán ebéd és onsen egy luxus hotelben
  • Kimono élmény
  • Mindfulness workshop
  • Saját kisbusz a helyi közlekedéshez
  • Transzfer a Myoko Kogen vasútállomásról

Nem tartalmazza:

  • Repülőjegy
  • Vonat vagy busz Myokoba
  • Utas biztosítás (kötelező!)
  • Sí és snowboard bérlés
  • Ebéd (Viszünk magunkkal Onigiri rizs golyókat vagy meleg ebédet fogyasztunk éttermekben)

PROGRAM

A tervezett program az időjárási körülményeknek megfelelően változhat.

1. NAP – 2020 Február 2. Vasárnap

• Érkezés, check in délután 2-től

• Köszöntés

• Jóga és meditáció

• Megbeszéljük a heti programot, hó viszonyokat, igényeket 

• Szakácsunk által főzött vacsora a szálláson

• Hangulatkeltő freeride mozi

2. NAP – 2020 Február 3. Hétfő

• Reggeli

• Megtapasztaljuk a híres porhavat Myoko egyik síterepén

• Síelés utáni pihentető Onsen fürdő

• Jóga a fáradt izmainkak majd fókusz és egyensúly meditáció 

• Szakácsunk által főzött vacsora a szálláson

• Film, játék, beszlégetés

3. NAP – 2020 Február 4. Kedd

• Reggeli

• Egy újabb síterep felfedezése

• Síelés utáni pihentető Onsen fürdő

• Jóga a fáradt izmainkak majd fókusz és egyensúly meditáció 

• Vacsora egy autentikus japán étteremben

4. NAP – 2020 Február 5. Szerda

• Flow jóga, hogy felkészüljünk a mai csúszásra

• Reggeli

• Egy újabb síterep felfedezése

• Síelés utáni pihentető Onsen fürdő

• Kimonó élmény és a japán kultúra felfedezése egy híres kimono tanárral 

• Mindfulness meditáció

• Vacsora egy autentikus japán étteremben

5. NAP – 2020 Február 6. Csütörtök

• Reggeli

• VAGY: sítúra egy helyi túravezetővel (jelentkezőktől függő nehézségi szintű)

• VAGY: sí technikai tréning, japán ebéd és onsen egy pálya menti luxushotelben

• Síelés utáni pihentető Onsen fürdő

• Yin Jóga hogy kipihenjük a kemény napot  + meditáció hogy felkészüljünk az utolsó napra

• Vacsora egy autentikus japán étteremben

 

6. NAP – 2020 Február 7. Péntek

• Ébresztő jóga

• reggeli

• VAGY csúszhatsz egy extra napot

• VAGY hótalpas séta egy közeli vízeséshez

• Pihentető Onsen fürdő

• Meditáció workshop – Hogyan alakítsunk ki otthon is egy rendszeres gyakorlást

• Szakácsunk által főzött utolsó vacsora a szálláson

 

7. NAP – 2020 Február 8. Szombat

• Hála jóga és meditáció

• Záró ceremónia

• Brunch reggeli

• Csomagolás, könnyes búcsú

Szállás:

Yuki Ohana Lodge egy kis faház Ikenotaira településen, a Myoko síterep középpontjában. A havas tájjal körülvett eldugott kis házikó teljes egészében a miénk lesz lehetőséget nyújtva a kandalló előtti mély beszélgetésekre, jógázásra, pihenésre. Ha elvonulnál, magadban töltenél egy kis időt, ezt megteheted saját szobádban. Konyhánkban privát szakács készít majd japán és nyugati ételeket.

Elhelyezkedés:

Myoko híres hatalmas  hó mennyiségéről – ami átlagosan 13 métert jelent évente. Mindemellett megtartotta hagyományos japán hangulatát. Ezeknek a tulajdonságainak köszönhetően az elmúlt években kedvelt célpontja lett a nyugati turistáknak, szemben “elnyugatiasodott” társaival. Myoko története 1930ra vezethető vissza, amikor is a császár saját síterepe és fürdő paradicsoma volt.

Kik vagyunk?

Két sí és snowboard rajongó jóga oktató vagyunk, akik 2017 telén találkoztak Myokoban, Japánban. Eszter síoktatóként dolgozott ott, Nanaco pedig a helyi jóga oktató. Sok síszezonnal a hátunk mögött egyikőnket se a fergeteges bulik vonzották Myokoba, hanem a havas hegyek iránti szenvedélyünk. Miután kiderült, hogy a jóga, a meditáció és a japán kultúra iránti kíváncsiság is közös pont egy óceánon átívelő barátság alakult ki köztünk.

Nanaco több, mint 5 japán síszezon után 3 éve döntött úgy, hogy Myokoban telepszik le, és jóga oktatóként dolgozik. Jóga elvonuláshoz a világ különböző pontjairól gyűjtötte össze tudását és ismeri Myoko titkos helyeit, így jó kézben leszünk. Egy elvonulás ami a személyes törődés és a közösségi kapcsolatok egyensúlyára épül elképzelhetetlen a helyi kultúra megismerése nélkül. Amikor éppen nem a több méteres japán porhóban snowboardozik, kezdő slow flow jógát tanít síelőknek és snowboardosoknak saját youtube csatornáján.

Eszter képzett jóga, mindfulness és hósport oktató. Tökéletes partner a Snow + Soul elvonuláshoz. Tanulhattok tőle a mindfulnes meditációról és hogyan legyünk jelen az életünkben a helyett, hogy túlgondoljuk a dolgainkat, agyalunk. Az utazás és kaland szerelmese aki egyszer sak gondolt egyet és felszállt egy lakóbuszra Hollandiában ami Dél-Afrika felé indult. Nyaranta a Balatonon találkozhattok vele SUP jóga óráin vagy megtanulhattok tőle vitorlázni. A jóga oktatás mellett a tanulás se maradhat el: zen meditációt tanul nap, mint nap

Bevezetés a MINDFULNESS-be workshop

Ha érdekel a tudatos életmód, a mindfulness (magyarul tudatos jelenlét) és kacérkodsz a meditáció gondolatával, gyere el és próbálj ki különböző gyakorlatokat, játékokat Balatünfüreden és Győrben.

A workshop ára 3 500 Ft/fő.

JELENTKEZÉS

yogagohu@gmail.com

+36306322642

Mi is az a MINDFULNESS?

Magyarul leginkább tudatos jelenlétként, vagy éber figyelemként fordíthatjuk – de a köztudatban az angol mindfulness kifejezés terjedt el leginkább. Lényege a figyelem jelen pillanatra való összpontosítása anélkül a törekvés nélkül, hogy bármilyen különleges élményt megtapasztaljuk. Egyszerűen gyermeki kíváncsisággal figyeljük a dolgokat, azok állandóan változó mivoltát. Ennek egyik eszköze a meditáció, de átélhetjük mozgás formában és a mindennapi teendőink alatt egyaránt.

Mire jó a MINDFULNESS?

Kutatások bizonyítják, hogy az agy rendszeres tréningezése tudatos jelenlét alapú gyakorlatokkal pozitív változásokat indít el az idegrendszerben és a hormontermelésre is hatással is van. A rendszeres éberségmeditáció bizonyítottan jótékony hatással van az immunrendszerre, csökkenti a magas vérnyomást, befolyásolja a stressztűrő képességet, stimulálja az érzelmekkel kapcsolatos agyterületeket, de segítséget nyújthat alvászavarra, figyelemzavarra, függőségek leküzdésében vagy akár a poszttraumás szindróma kezelésében is.

Milyen lesz a WORKSHOP?

A körülbelül két órás foglalkozást egy meditációval nyitjuk, majd megosztjuk élményeinket egymással. Egy kis bevezető előadás után felfedező játékra indulunk egy szem mazsolával, ötleteket gyűjtünk a tudatos jelenlét mindennapi életbe való bevonásához és egy tudatos mozgással majd testpásztázással zárjuk a napot.

Ki tartja a foglalkozás?

Szabó Eszter vagyok, Yin-, SUP- és Outdoor jógáról már ismerhettek. Körülbelül négy éve ismerkedtem meg a mindfulnessel és a meditációval. Magával ragadott az egyszerűsége, egyértelműsége – az életemre gyakorolt pozitív hatása. 2019 nyarán határoztam el, hogy szeretném másokkal is megismertetni ezt a szemléletmódot, így jelentkeztem a Mindful Academy-be MBSR (Mindfulness Alapú Stressz Csökkentés) tanárnak. Jelenleg a képzésem folyamatban van, amelynek szerves része, hogy szupervízió mellett workshopokat tartsunk.

Mire lesz szükségem?

Fontos hogy kényelmes nadrágban gyere, amiben tudsz a földön ülni. Ez lehet szűk leggings, jóga nadrág, futónadrág vagy egy “buggyos gatya”. Van aki a leggings bő szoknya kombinációra esküszik. Próbáld ki! Én szeretek egy meleg kardigánt vagy egy nagyobb sálat a vállamra teríteni, hogy a mozdulatlan meditációban kellemesen melegen tartson, de takarókat tudunk adni mindkét helyszínen. A foglalkozáshoz szükséges minden már eszközt, párnát, jóga matracot biztosítunk – de ha van sajátod amihez ragaszkodsz, bátran hozd el! Emellett lehet nálad egy jegyzetfüzet és egy palack víz. De a legfontosabb, hogy Te magad jelen legyél!

Várok minden érdeklődőt szeretettel!